lördag 12 oktober 2013

Vinnare i Dulce de leche - tävlingen

Nu är det då dags att berätta vem som är vinnaren i tävlingen där vinsten är kolakrämen Dulce de leche, två burkar!
Vinnaren är...

.. ANDREA!!
med kommentaren:

1. Om jag lyckades vinna denna tävlingen skulle jag antagligen öppna en av burkarna direkt och ta en sked =) Men jag skulle även baka en efterrätt där jag skulle balansera upp den fina kolasmaken med något salt som flingsalt eller rostade, saltade nötter och kanske toppa med något neutralt eller syrligt. Mums!
2. Härligheten kommer ursprungligen ifrån Latinamerika.
SvaraRadera

Grattis till vinsten Andrea! För att få hem din Dulce de leche, skicka din adress till mig, matildas.kafferep@gmail.com, så snabbt som möjligt så får du burkarna. 

Tack till ni alla som var med :)

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar