söndag 1 december 2013

Julkalender 2013 - Lucka 1


NU är det äntligen december. Välkommen underbaraste och mysigaste tiden på hela året!! Jag är så himla lycklig över att julen är här och för att fira det tänkte jag köra igång en julkalender här på bloggen ända fram till julafton, 24 december. Något jag inte haft förut men jag tycker det ska bli riktigt kul. Och ni ska absolut inte missa tävligen som dyker upp i lucka 2, men mer om den i morgon! 

Till lucka 1. I den första luckan hittar vi ett recept på pepparkaksdeg. Visst är det vrålgott med pepparkaksdeg!? :) Har haft samma recept flera år i rad men i år testade jag ett nytt recept som blev toppen! Det kommer ifrån boken "December - från adventspyssel till nyårspartaj".


_________________________________________________________________________________





//Matilda

2 kommentarer:

  1. Jag var så busig att jag gjorde en pytteliten stats, bara för att få äta lite deg, hoho :3

    SvaraRadera
  2. Haha :D Förstår dig, det är ju så gott!!

    SvaraRadera