onsdag 4 december 2013

Julkalender 2013 - Lucka 4



I dagens lucka, nummer fyra, tänkte jag ge er fyra julklappstips till någon lika baktokig som mig. Julklappar jag själv absolut inte skulle tacka nej till!






































Klicka på texten nedanför för att komma till julklappen;

1.  Mini donut maker
2. Knäcktratt
3. Bake my day - Mattias Kristiansson
4. Turkost litermått i emalj

Hoppas ni fick några tips!

Imorgon kommer det lite julgodisrecept, håll utkik!

//Matilda

2 kommentarer:

  1. Oooh yey! Julkalender! Superroligt, har otroligt julfiilis i år och dehär gör det ju bara bättre! Jag borde åtminstone lyckas plita ner nåågra julrecept...

    Och bake my day, högst upp på min önskelista! Har tittat i den på akademen och den är bara för underbar!

    SvaraRadera
  2. Jaa jag har haft jullängtan ändå sen typ augusti! :D tänkte att det var dags för en julkalender nu när jag aldrig haft det.

    En bok jag också sku villa ha! Har inte tittat i den på det sättet men allt han gör är ju fantastiskt så tvivlar inte på att den är bra!

    SvaraRadera